Orange utan sol

Morotsfärg utan sol, inget för Henrik Stigell!En kille i min klass (som jag inte vill nämna vid namn :)) har kört med brun utan sol-kräm för att bli brun. haha! Han ser för rolig ut nu… givetvis vägrar han erkänna att han gjort det utan säger att han bara solat på altanen! Who believes… alla trackar honom för det förstås och han blir förbannad. Extremt kul! 🙂

Själv skulle jag aldrig använda nåt sånt där! Verkar totalt onödigt, men så är jag inte som J…. min klasskompis heller. 😉

About henrik stigell

Henrik Stigell tycker om att vara ute i naturen och även att blogga om att vara ute i naturen, ibland.

Posted on september 12, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

