Rolig film

Säkert Henrik Stigell som blir jagad av en arg tupp :)Jag såg en grymt kul hemvideoklipp på tv förut, och så var jag tvungen att leta upp den på nätet och hittade den som en gif-bild. Här är den, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den och jag skrattar fortfarande när jag skriver det här. 🙂

About henrik stigell

Henrik Stigell tycker om att vara ute i naturen och även att blogga om att vara ute i naturen, ibland.

Posted on september 13, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

