Deathwing död, tjadå WoW, tjena Starwars!

Tja tja bloggen 😉

Har haft grymt mycket att göra både på skolfronten och gamingfronten (så har ej haft tid för bloggen). Nu är det ju så att jag började spela World of Warcraft igen när dem släppte deathwingpatchen. Har nött på som in i norden och till slut har vi gjort det! Deathwing är död 🙂

Efter det kändes det rätt meningslöst att fortsätta så jag har börjat spela Starwars the Old Republic nu.  Sjukt bra spel! Spana in trailern här:

Börja ni med kära läsare, om ni har tur så får ni bli mina unga padawans! 😉

Peace.
Stigge

About henrik stigell

Henrik Stigell tycker om att vara ute i naturen och även att blogga om att vara ute i naturen, ibland.

Posted on januari 20, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. SVAR: Det var riktigt gott också D:

  2. Wow fastnade jag aldrig för, jag spelade bara CS jämt förut tills jag skaffade mig ett liv. Höhö. ^^

    Arlandas taxfree är billig på vissa saker, tycker jag, medan andra är sjukt, onödigt dyra. Haha. 🙂

Kommentera

